Mehmet Emin İnalMurat Toksarı2019-08-012019-08-0120061303-9245https://app.trdizin.gov.tr/makale/T0RJMU56YzM=https://hdl.handle.net/11480/2508Bu çalışmada Kayseri’de bulunan mobilya sektöründeki firmaların pazarlama sorunlarının belirlenmesi amaçlanmıştır. Bu amaçla, Kayseri Organize Sanayi Bölgesi’nde faaliyette bulunan 32 firmaya, hazırlanan anket formu uygulanmış ve ne gibi pazarlama sorunlarıyla karşılaştıkları tespit edilmeye çalışılmıştır.This study aims to identify the marketing problems of the furniture sector in Kayseri. We used a questionnaire, which was applied to 32 firms in Kayseri Organized Industrial Region to demonstrate the problems faced by the furniture sector.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessSosyal BilimlerDisiplinler ArasıMobilyacılık Sektöründe Karşılaşılan Pazarlama Sorunları ve Bu Sorunlara Çözüm Üretmeye Yönelik Bir Araştırma: Kayseri ÖrneğiThe Marketing Problems in the Furniture Sector and Suggestions for Solutions to These Problems: The Case of KayseriArticle24105121