Doğan, ŞeyhmusYıldırım, Ozan2024-11-072024-11-0720202147-76552149-4622https://doi.org/10.18506/anemon.636523https://search.trdizin.gov.tr/tr/yayin/detay/416267https://hdl.handle.net/11480/12116Bu çalışmada; halkla ilişkiler ve sosyal sorumluluk uygulamaları ilişkisinin marka imajınakatkısının nasıl olduğu Domestos markasının “Okullarda Hijyen” kampanyasının hedeftüketici/müşteri grubunda meydana getirdiği algı, tutum ve davranış değişiklikleri üzerindenbelirlenmeye çalışılmıştır. Bu bağlamda 150 kişilik bir çalışma grubuna anket uygulanmıştır.Katılımcıların yaş, gelir ve cinsiyete göre dağılımını belirlemek amacıyla öncelikle çapraztablolar alınmıştır. Katılımcıların kampanyaya bakış açısını ölçmeye yönelik hazırlanan sorularaverdikleri yanıtların dağılımını görmek amacıyla frekans analizi, bağımsız değişkenlere görefarklılık olup olmadığını belirlemek amacıyla da ki kare testi yapılmıştır. Elde edilen verilersonucunda katılımcıların sosyal sorumluluk projelerine önem verdikleri, marka tercihlerindesosyal sorumluluk projelerinin etkili olduğu ve sosyal sorumluluk projelerinin marka imajınaolumlu katkı sağladığı sonucuna varılmıştır.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessİşletmeHalkla İlişkilerHalkla İlişkiler Faaliyetleri Kapsamında Sosyal Sorumluluk Projelerinin Kurumsal Markalaşmaya Etkisi: “Domestos Okullarda Hijyen” Kampanya ÖrneğiArticle841091110510.18506/anemon.636523416267