Çiçek, RecepKoyuncu, Kadim2024-11-072024-11-0720071305-4716https://search.trdizin.gov.tr/tr/yayin/detay/75266https://hdl.handle.net/11480/13748Çin ekonomisinin beklenen büyümesi hala artarak devam etmektedir. Bu bir çok ülke için bir fırsat olarak gözükmekte iken, hazırlıksız yada hazırlanmadan yakalanan ülkeler için ekonomik bir kayıp olarak baş göstermektedir. Özellikle kriz yönetiminde tecrübeli olan Türkiye işletmeleri Çin mallarının istilasına karşı ne derece hazırlanmaktadır. Türk işletmeleri de Çin 'in, bir çok ülkeyi sarsan, eğitimli ve ucuz işgücünden, mamul çeşitliliğinden, taklit (kopya) becerisinden tedirgin olmaktadır. Bu çalışmada; Çin 'in son dönemde ulaştığı ekonomik gücünü nasıl kazandığı incelenmekte, daha önce ülkemizde incelenmeyen Çin mallarının pazarlama karması bileşenleri (Fiyat, Dağıtım, Mamul,Tutundurma) açısından genel değerlendirmesi yapılmaktadır.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessİşletmeİktisatEkonomiÇinpazarlamatanıtımfiyatlardağıtım kanallarıürünDünya Pazarlarının Dengesini Sarsan Ülke Çin : Çin Mallarının Pazarlama Bileşenleri (Fiyat, Mamul, Dağıtım, Tutundurma) Açısından İncelenmesiArticle013456475266