Eren, Veysel2024-11-072024-11-0720021300-1795https://search.trdizin.gov.tr/tr/yayin/detay/1402https://hdl.handle.net/11480/13757Kamu hizmetinin üretilmesi ve topluma sunulması, ekonomik, teknolojik, demografik ve kültürel değişimlerin yoğun bir biçimde yaşandığı günümüz dünyasında daha çok önem kazanmaya başlamıştır. Kamu kesiminin tekelci yapısı, bürokratik yönetici anlayışı, örgütsel, yapısal ve işleyişsel durumundan kaynaklanan ekonomik sorunlar, bu sektörde rekabet benzeri koşulların oluşturulmasını ve işletilmesini zorunlu hale getirmiştir. Bu doğrultuda, hizmet karşılaştırmasının, kamu sektörü için bir rekabet aracı olabilirliği irdelenmektedir.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessİşletmeKamu YönetimiİktisatRekabet eğilimikamu hizmetlerihizmet karşılaştırmayenilikçi gelişmeKamu Yönetiminde Bir Rekabet Aracı Olarak Hizmet Karşılaştırması Yoluyla Yenilik ve Başarı GeliştirmeOther35261751402