Gündoğan, SelimSeçer, İsmail2024-11-072024-11-0720221309-06581309-0674https://doi.org/10.18863/pgy.1025335https://search.trdizin.gov.tr/tr/yayin/detay/531863https://hdl.handle.net/11480/12128Okul tükenmişliği, mesleki tükenmişliğin eğitim yaşamına devam etmekte olan öğrencilerde görülen şekli olarak araştırma konusu yapılmıştır. İlgili literatürde okul tükenmişliğini artıran ya da azaltan faktörlerin, okul tükenmişliğinin yol açtığı olumsuzlukların inceleme konusu yapıldığı görülmektedir. Ancak yaygın olarak ortaya çıkan ve hemen hemen her öğrencinin eğitim yaşamında belli zamanlarda yaşadığı bir problem durumu olan okul tükenmişliğiyle başa çıkma konusuna değinilmediği dikkat çekmektedir. Bu bağlamda bu çalışmada okul tükenmişliği kavramı açıklanmış, sonrasında başa çıkma ve okul tükenmişliğiyle başa çıkma kavramları ele alınmıştır.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessPsikolojiOkul tükenmişliğiyle başa çıkmaOkul tükenmişliğibaşa çıkmaOkul Tükenmişliğiyle Başa ÇıkmaReview Article14333133910.18863/pgy.1025335531863