Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "İRİ, Ruhan" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Şehir Pazarlamasında Bilinirliğin Önemi: Niğde Yöresinin Bilinirliğinin Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma
    (Niğde Üniversitesi, 2011) İRİ, Ruhan; İNAL, M. Emin; TÜRKMEN, H. Hüseyin
    Tanınan ya da bilinen şehir olmak, o şehirde yaşayanların ve şehirle bir şekilde yolları kesişenlerin gözünde, daha değerli ve daha tercih edilir hale gelmek demektir. “Marka şehir” denildiğinde, akla şehrin daha fazla bilinirliği ve bu bilinirliliğe bağlı olarak da şehre daha fazla ziyaretçinin ve yatırımcının gelmesi sağlanarak, o şehirde yaşayanların sorunlarının daha hızlı ve kolay çözülmesi ile birlikte gelir durumlarının da artması gelmektedir. Bu çalışma, İç Anadolu Bölgesinde yer alan Niğde ve yöresinin, ulusal pazarda daha fazla tanınarak -bilinerek- “Marka şehir” haline gelmesinde, tanıtım ve bilinirliğin önemini ortaya koymak amacına yöneliktir. Bu amaçla düzenlenen anket formuyla, Niğde ve yöresinin Türkiye ulusal pazarında, ne kadar tanınan bir şehir olduğunun belirlenmesine çalışılmaktadır

| Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Merkez Yerleşke Bor Yolu 51240, Niğde, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim