Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Alkan, Bekir" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    İlköğretim II. kademe 6 ve 7. sınıf sosyal bilgiler ders kitaplarının çeşitli değişkenler açısından değerlendirilmesi
    (Niğde Üniversitesi, 2002) Alkan, Bekir; Kılıç, Remzi
    II ÖZET Bu araştırma 2000-2001 öğretim yılında tebliğler dergisinde yayınlanmışa ve 7. sınıf Sosyal Bilgiler ders kitapları üzerine yapılmıştır.Araştırmanın genel seyri; "ders araçları,bir eğitim aracı olarak ders kitapları ve genel Sosyal Bilgiler ders kitapları" olarak bina edilmiştir.Araştırmada Türk Eğitim Sistemi içerisindeki ders kitaplarının mevcut yapısı ele alınmış, ideal bir ders kitabı nasıl olmalı? Sorusuna cevap aranmaya çalışılmıştır. Araştırma için gerekli olan veriler, Kayseri iline bağlı merkez ilçelerdeki 34 ilköğretim okulunda görev yapan 50 Sosyal Bilgiler öğretmenine anket formu geliştirilmek suretiyle elde edilmiştir. Araştırmanın giriş bölümünde; araştırmanın yöntemi,birinci bölümde amaç ve kuramsal temel,ikinci bölümde eğitimde araç-gereç ve ders kitapları,üçüncü bölümde bulgular ve yorum,dördüncü bölümde sonuç ve öneriler ele alınmıştır.

| Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Merkez Yerleşke Bor Yolu 51240, Niğde, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim