Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Polat, Cihat" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 3 / 3
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    MOBİL TELEFON TERCİHİNDE ETKİ FAKTÖRLERİ - KIRGIZİSTAN'DAKİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
    (2015) Polat, Cihat; Maksudunov, Azamat
    Mobil telefon pazarı bir yandan hızla büyürken, diğer yandan yoğun bir rekabet ile karşılaşmaktadır. Karmaşık bir ürün olan mobil telefonlar eş zamanlı olarak çok sayıda ihtiyacı karşılamakta ve yalnızca bir iletişim aracından daha fazlasını ifade etmektedir. Özellikle genç tüketiciler ve onların istek, ihtiyaç ve arzuları, hem mevcut markalar arasındaki rekabetin artmasında hem de pazarın şekillenmesinde önemli rol oynamaktadır. Bu nedenle, genç tüketicilerin mobil telefon tercih kararlarını nasıl verdikleri hem akademik hem de endüstriyel bakış açısından ilgi ve merak konusudur. Bir örnek olay incelemesi niteliğindeki bu çalışmanın amacı, üniversite öğrencilerinin mobil telefon tercih kararlarını etkileyen faktörleri tespit etmektir. Çalışma, Kırgızistandaki bir üniversitenin öğrencileri üzerine uygulanan bir anket çalışmasından elde edilen bulguları sunmaktadır. Buna göre genç tüketiciler mobil telefonu öncelikli olarak internet, mp3 ve radyo dinleme, resim çekme ve kablosuz araçlar arasında bağlantı amacıyla kullanmakta ve buna bağlı olarak telefonlarını daha kullanışlı hale getiren unsurlara daha fazla önem vermektedirler. Üniversite öğrencileri için bir mobil telefonda fiziksel olmayan özellikler kapsamında ürün kalitesi, marka, model, fiyat ve garanti daha önemli gözükürken; fiziksel özellikler olarak estetik ve görünüm, pil ömrü, renkli ekran, ekran çözünürlüğü ve ekran büyüklüğü gibi özellikler daha önemli gözükmektedir.
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    TURKISH POLITICAL MARKET AND THE PERCEPTION OF POLITICAL PARTIES
    (CROMAR, 2015) Polat, Cihat
    This study attempts to describe the Turkish political market and determine where and how Turkish political parties are perceived by voters. The study uses a two-dimensional map to determine the voter perceptions of the parties in the Turkish political market based on a survey questionnaire applied to 400 young voters. It also investigates whether there are any major differences in the perception of parties in the political space based on voter ideologies. The study finds that young voters have clear perceptions of the positions of Turkish parties. It also finds that voter perceptions of parties vary based on voters ideological positions.
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    Turkish political market and the perception of political parties
    (University of Zagreb a, 2015) Polat, Cihat
    This study attempts to describe the Turkish political market and determine where and how Turkish political parties are perceived by voters. The study uses a two-dimensional map to determine the voter perceptions of the parties in the Turkish political market based on a survey questionnaire applied to 400 young voters. It also investigates whether there are any major diff erences in the perception of parties in the political space based on voter ideologies. The study fi nds that young voters have clear perceptions of the positions of Turkish parties. It also fi nds that voter perceptions of parties vary based on voters ideological positions.

| Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Merkez Yerleşke Bor Yolu 51240, Niğde, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim