Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Yasemin Yavuzel" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    İşbirlikli Öğretmenin Öğrencilerin İletişim Tutumlarına Etkisi Üzerine Bir Araştırma (Niğde Üniversitesi Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Örneği)
    (2006) Yasemin Yavuzel; Ayhan Dikici
    Bu araştırmanın genel amacı, işbirlikli öğrenmenin Resim İş Öğretmenliği (RİÖ) öğrencilerinin iletişim tutumları üzerine etkisini araştırmaktır. Bu amaçla bir deney ve bir de kontrol grubu oluşturulmuştur. Araştırma üç hafta sürmüş ve 27 öğrenci deney, 28 öğrenci kontrol grubunda olmak üzere 55 öğrenci üzerinden veri alınmıştır. Deney grubuna işbirlikli öğrenme yöntemi, kontrol grubuna da geleneksel öğretim yöntemi uygulanmıştır. Her iki grup öğrencilerinin de sınıf içi öğretmen öğrenci iletişimi konusuna yoğunlaşmaları istenmiştir. Araştırmanın sonuçları, grupların ön-test puanları arasında anlamlı fark (p>.05) olmadığı, fakat son-test puanları arasında deney grubu lehine anlamlı fark (p<.05) olduğunu ortaya koymuştur.

| Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Merkez Yerleşke Bor Yolu 51240, Niğde, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim