Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Yildirim, Özen" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    The predictors of elementary school teacher's attitudes towards
    (Turkish Education Association, 2014) Bilican Demir, Safiye; Kutlu, Ömer; Yildirim, Özen
    This study was determining the factors predicting the elementary school teachers' attitudes towards scoring rubrics. The study was a correlation research model. It included 292 teachers at 17 elementary schools in several districts of Ankara. The data of the study was collected from a teacher survey and "Teacher's Attitude Scale toward Rubric" which was developed by the researchers. Stepwise Multiple Regression Analysis was used in the data analysis of the study to examine the variables which predicted the teachers' attitudes toward rubrics significantly. The results indicated that the most important predictors of attitude were to use rubrics in class to observe students' knowledge and skills whether they use them in their daily life situations and the class size. © 2014 E?itim ve Bilim Dergisi.

| Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Merkez Yerleşke Bor Yolu 51240, Niğde, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim