Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Kurt, Murat" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    Öğretmen ve yöneticilerin 'öğretmenlik kariyer basamakları' uygulamasına yükledikleri anlamlar
    (Niğde Üniversitesi, 2007) Kurt, Murat; Koç, Mustafa
    Arastırmada temel amaç ?ögretmen ve yöneticilerin ?ögretmenlik kariyer basamakları? uygulamasına yükledikleri anlamları belirlemektir. Arastırma görüsme yöntemi ile gerçeklestirilmistir. Arastırma 88 erkek ve 50 kadın olmak üzere toplam 138 kisi ile görüsülerek gerçeklestirilmistir Veriler spss for Windows paket programı yardımı ile frekans, yüzdelikler, s ve Kay-Kare teknikleri kullanılarak analiz edilmistir. Yapılan analizler sonucunda asagıdaki bulgulara ulasılmıstır. 1. Ögretmen ve yöneticileri ögretmenlik kariyer basamaklarına yönelik uygulamasına sırasıyla; a. Adaletsiz b. Gereksiz c. Ayrımcı d. Gerekli e. Yetersiz f. Motive edici ve g. Gelistirici anlamlar yükledikleri bulunmustur. 2. Ögretmenlerin ögretmenlik kariyer basamaklarına yönelik uygulamaya agırlıklı olarak adaletsiz ve ayrımcı atıfları yaptıkları bulunmustur. 3. Yöneticiler ögretmenlik kariyer basamaklarına yönelik uygulamaya agırlıklı olarak yetersiz anlam yükledikleri bulunmustur. 4. Ögretmen ve yöneticilerin ögretmenlik kariyer basamaklarına yönelik uygulamaya farlı anlamlar yükledikleri bulunmustur. 5. Ögretmen ve yöneticilerin ?Ögretmenlik Kariyer Basamakları? uygulamasına iliskin yaptıkları atıflar arasında cinsiyetlerine göre fark[X2 (6) = 3,92, P>0,05 ] anlamlı degildir. 6. Ögretmen ve yöneticilerin ?Ögretmenlik Kariyer Basamakları? uygulamasına iliskin yaptıkları atıflar arasında yaslarına göre fark anlamlı degildir. 7. Ögretmen ve yöneticilerin ?Ögretmenlik Kariyer Basamakları? uygulamasına iliskin yaptıkları atıflar arasında kıdemlerine göre fark anlamlı degildir. 8. Ögretmen ve yöneticilerin ?Ögretmenlik Kariyer Basamakları? uygulamasına iliskin yaptıkları atıflar arasında görev yapılan ögretim basmaklarına göre fark anlamlı degildir Anahtar Kavramlar: Atfetme, Ögretmen, Yönetici, Ögretmenlik kariyer basamakları

| Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Merkez Yerleşke Bor Yolu 51240, Niğde, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim