Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Mete Sezgin" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    Beş yıldızlı otel işletmelerinde tutundurma çabalarına yönelik Bodrum yöresinde bir araştırma
    (2008) Mete Sezgin; Ruhan İri; Mehmet Emin İnal
    Tutundurma çabalan reklâm, halkla ilişkiler, kişisel satış ve satış geliştirme faaliyetleri arasındaki bağın kuvvetlendirilmesiyle ve arttırılmasıyla etkili bir hale gelmektedir. Tutundurma çabalarından sadece birini kullanan ya da birine ağırlık veren turizm işletmeleri, tutundurma faaliyetlerini bir bütün olarak gören ve uygulayan ya da hepsini bir arada yürüten turizm işletmelerine nazaran daha az başarılı olurlar. Tutundurma çabalarının birlikte yürütülmesi ve turistik tüketici üzerinde beklenilen etkiyi göstermesi turizm işletmelerinin hedef¬leri arasında yer alır. Bu çalışmada da Bodrum ilçesinde turistik işletmelerinde tutundurma çabalannın değerlendirilmesi yapılmıştır.
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    Turizm işletmelerinde tutundurma faaliyetlerinin belirlenmesine yönelik Bodrum yöresinde bir araştırma
    (2010) Emin İnal; Ruhan İri; Mete Sezgin
    Turizm sektöründe faaliyet gösteren turizm işletmeleri açısından tutundurma çabalarının her geçen gün artan önemi, profesyonel yöneticileri tutundurma elemanları olan reklam, halkla ilişkiler, kişisel satış ve satış geliştirme konularına ağırlık vermelerini gerektirmektedir. Tutundurma çabalarının tümünü bir bütünlük içerisinde ele almayan turizm işletmelerinin başarısı, bunu sağlayan işletmelere oranla daha düşük olabilecektir. Bu çalışmada, önemli turizm merkezlerimizden Bodrum yöresinde faaliyet gösteren turizm işletmelerinin tutundurma çabalarından ne ölçüde yararlandıkları belirlenmeye çalışılmıştır. Tutundurma faaliyetlerinin turizm işletmelerince uygulanması sonucunda, turistik tüketici üzerinde işletmelerin beklentilerinin karşılanıp karşılanmadığının belirlenmesi de amaçlar arasında yer almaktadır.

| Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Merkez Yerleşke Bor Yolu 51240, Niğde, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim